Zima uderzyła jak się patrzy, co niestety odbija się na naszych klientach. 1 grudnia miał miejsce Dzień Darmowej Dostawy, w którym to pobiliśmy rekord zamówień jednego dnia. Niestety, dział pakujący przesyłki aż tak się z tego nie cieszy.
Duża ilość przesyłek i kololwialne „nie wyrabianie”, a do tego atak zimy w całym kraju może powodować, że przesyłki mogą do was docierać z opóźnieniem. Toteż pamiętajcie, iż należy:
- Uzbroić się w cierpliwość – i nie tyczy się to jedynie CzaryMary.pl, po DDD 2010 dochodzą mnie słuchy, że wiele sklepów internetowych ma te same problemy. Czekajcie cierpliwie, przed świętami wszystko do was dotrze. W razie czego – kontaktujcie się z BOKiem.
- Powiadomienia – po każdym zamówieniu na waszą skrzynkę e-mail powinno dojść powiadomienie o przyjęciu zamówienia. Jeśli takiego powiadomienia nie było, sprawdźcie skrzynkę ze spamem. Jeśli tam też go nie ma, a także nie widać zamówienia w waszym panelu klienta po zalogowaniu, najlepiej skontaktować się Biurem Obsługi Klienta. Ostatnio był przypadek, że z winy błędu zewnętrznego systemu do obsługi płatności, jedna transakcja nie została w ogóle przyjęta, choć pieniądze zostały przelane. Nie zawsze takie rzeczy zauważamy, toteż jeśli macie jakieś podejrzenia, że coś jest nie tak, kontaktujcie się proszę z BOKiem, byśmy mogli się tym zająć.
Wszystkie problemy rozwiązujemy tak szybko, jak się tylko da, potrzebujemy jedynie z waszej strony współpracy i odrobiny cierpliwości, zwłaszcza w tym przedświątecznym okresie.
Za wszelkie problemy i opóźnienia przepraszamy i liczymy na wyrozumiałość.